Osobne overené ponuky

U nás v Travelkingu pobyty osobne overujeme a ručíme za to, že každý jeden z nich bude stáť za to.

Podľa akých kritérií pobyty overujeme?

  • Pobyt overil člen Travelking tímu

    Všetko sme si vyskúšali a vieme, čo vám ponúkame.
  • Z pobytu sa vracajú spokojní zákazníci

    Vážime si vašu spätnú väzbu. Hodnotenie aspoň 4/5 je známka vašej spokojnosti.
  • Zákazníci si pobyt vyberajú opakovane

    Veríme, že pobyty, ku ktorým sa vraciate, sú skutočne kvalitné.

Čo robiť s kupónom na pobyt v aktuálnej situácii spojenej s koronavírusom?

Situácia ohľadom šírenia ochorenia COVID-19, ktoré je známe skôr ako koronavírus, sa neustále mení. Radi by sme ale vám, našim zákazníkom, odkázali, že podporujeme vaše zodpovedné správanie voči sebe, svojim blízkym aj svojmu okoliu.

Veríme, že spoločnými silami krízu čoskoro prekonáme a budeme si opäť môcť užívať krásy spojené s cestovaním a poznávaním Slovenska i okolitých štátov.


Sme tu pre vás!

Naša zákaznícka podpora je v posledných dňoch zahltená otázkami a telefonátmi. Nižšie sa preto dočítate, ako postupovať pri zmene termínu pobytu alebo stornovaní kupónu. Prosíme vás predovšetkým o trpezlivosť. V prípade, že v článku odpoveď na svoju otázku nenájdete, kontaktujte zákaznícku podporu:

  • E-mail: info@travelking.sk

  • Telefonne číslo: +421 233 006 990

  • Vopred ďakujeme za uprednostnenie komunikácie prostredníctvom e-mailu.

  • Sme tu pre vás v pondelok až štvrtok od 8:00 do 20:00 hodín a v piatok od 8:00 do 18:00 hodín.


Aká je aktuálna situácia?

Prvé krízové opatrenia prijala slovenská vláda 10.3.2020. Situácia sa ale mení každým dňom. Ďalšie opatrenia boli ohlásené 16.3.2020 a ide o:

  • Uzavretie obchodov s výnimkou predajní potravín, lekární, drogérií, čerpacích staníc, krmív a ďalších potrieb pre zvieratá alebo novín a časopisov, prevádzok telekomunikačných operátorov, e-shopov a donáškových, prevádzok verejného stravovania a stánkov s rýchlym občerstvením či prevádzok poštových, bankových a poisťovacích služieb.

  • Dočasné prerušenie prevádzky kultúrnych a rekreačných zariadení ako sú wellness, aquaparky, lyžiarske strediská, fitnescentrá.

  • Nie je odporúčané cestovať do akejkoľvek krajiny zahraničia. Po návrate späť na Slovensko je nutné podrobiť sa 14 dňovej karanténe.

  • Aktuálne informácie k situácii nájdete na webových stránkach:


Máte kupón, ale potrebujete zmeniť dátum pobytu alebo ho stornovať?

Chystali ste sa v nasledujúcich dňoch na pobyt a potrebujete poradiť s prerezervovaním termínu alebo stornovaním kupónu? Čítajte ďalej a pomôžte tak zmierniť nápor na našu zákaznícku podporu.

Support

Najčastejšie otázky:

Je možné odložiť termín pobytu?

Áno, v niektorých prípadoch môžete termín svojho pobytu zmeniť. Kontakt na svoj hotel nájdete v hornej časti kupónu, kontaktujte ho teda so žiadosťou o odloženie termínu.

Ako stornovať kupón do 14 dní od jeho zakúpenia, ak ešte nebol rezervovaný?

Kupón je možné stornovať a radi vám jeho plnú hodnotu prevedieme na kredity s ročnou platnosťou, takže si svoj nový pobyt budete môcť vybrať kedykoľvek v nasledujúcich 12 mesiacoch. Samozrejme je možné tiež vrátenie peňazí na účet, z ktorého bola platba odoslaná. Toto storno je bez akýchkoľvek storno poplatkov.

Ako stornovať kupón do 14 dní od jeho zakúpenia, ak už bol rezervovaný?

V tomto prípade kontaktujte, prosím, konkrétne ubytovacie zariadenia so žiadosťou o zmenu termínu či storno rezervácie. Kontakt na svoj hotel nájdete v hornej časti kupónu. V prípade storna je nutné mať písomný súhlas od ubytovateľa o zrušení a zaslať nám ho na e-mail info@travelking.sk. Na tomto e-maile nás tiež kontaktujte v prípade, že ide o zahraničné hotely a potrebujete pomoc s komunikáciou v cudzom jazyku.


Mohlo by vás zaujímať:

Aktuálne sa pre vás snažíme u väčšiny hotelov a penziónov zabezpečiť predĺženie platnosti kupónu. Čo to znamená? Pokiaľ má vami zakúpený kupón platnosť napríklad do konca mája a nám sa u tohto hotela podarí dohovoriť platnosť do decembra alebo aj na dlhšie obdobie, budete môcť kupón využiť v tomto predĺženom období aj vy. Nie je teda nutné kupón hneď stornovať. Stačí počkať a vybrať si termín pobytu neskôr podľa aktuálnej bezpečnostnej situácie.


Čo robiť s kupónom zakúpeným pred viac ako 14 dňami, ak ešte nebol rezervovaný?

Pri väčšine pobytov sa aktuálne snažíme predĺžiť ich platnosť tak, aby ste ho mohli využiť v náhradnom termíne. Prípadne vám môžeme vašu objednávku previesť na kredit s ročnou platnosťou a nový pobyt si môžete vybrať kedykoľvek v nasledujúcich 12 mesiacoch. Kontaktujte zákaznícku podporu na e-maile info@travelking.sk.

Čo robiť s kupónom zakúpeným pred viac ako 14 dňami, ak už bol rezervovaný?

V tomto prípade kontaktujte, prosím, konkrétne ubytovacie zariadenia so žiadosťou o zmenu termínu či storno rezervácie. Kontakt na svoj hotel nájdete v hornej časti kupónu. V prípade storna je nutné mať písomný súhlas od ubytovateľa o zrušení a zaslať nám ho na e-mail info@travelking.sk. Na tomto e-maile nás tiež kontaktujte v prípade, že ide o zahraničné hotely a potrebujete pomoc s komunikáciou v cudzom jazyku.

Môžem si stále zakúpiť pobyt?

Samozrejme. Ale vzhľadom na súčasnú situáciu odporúčame zakúpiť pobyty s dlhou platnosťou. To znamená, že hotel podľa svojho gusta si vyberiete teraz, ale termín, v ktorom sa na pobyt budete chcieť vydať, si rezervujete až neskôr za pár týždňov či mesiacov, až s ohľadom na bezpečnostnú situáciu u nás aj v cieľovej destinácii.

Kde nájdem kontakt na hotel?

Kontakt na svoj hotel nájdete v hornej časti kupónu.

Kupon

Spoločnými silami opäť čoskoro na cestách

Zdraví

Radi by sme vám boli opäť čoskoro nápomocní s výberom rôznorodých pobytov u nás aj v celej strednej Európe. Ak spolu s nami chcete čo najskôr pokračovať v objavovaní tých najkrajších miest a naplno relaxovať na vysnívaných pobytoch, je odporúčané dodržiavať nasledujúce opatrenia proti šíreniu koronavírusu:

  • Dôkladne dbať na osobnú hygienu, umývať si ruky častejšie ako obvykle, dezinfikovať tiež často používané predmety, napríklad mobilný telefón.
  • Posilňovať svoju imunitu (otužovanie, domáce cvičenie, obmedzenie alkoholu a fajčenia, dostatok spánku a podobne).
  • Nosiť rúšku zabraňujúcu šíreniu kvapôčkovej infekcie (pokojne aspoň podomácky vyrobenú) pre ochranu svoju i svojich blízkych, alebo ešte lepšie - nechodiť medzi ostatných ľudí
  • Nešíriť paniku, čerpať iba informácie z dôveryhodných médií a overených zdrojov.
  • Udržiavať sa v psychickej pohode - dodržujte denný režim, buďte v kontakte s ostatnými cez sociálne siete, informácie si dávkujte, odmeňte sa - niečím na zub, zaujímavú knihou alebo napríklad plánovaním pobytu, na ktorý sa vydáte, až to bude možné.


Čo tak sa vydať na pobyt?

Autor článku:

Pokračovaním prehliadania týchto stránok dávate súhlas so spracovaním cookies v súlade so Zásadami ochrany osobných údajov. OK