Časté otázky

Kupón je automaticky odoslaný na uvedenú e-mailovú adresu hneď, akonáhle je vaša platba pripísaná na náš účet. Pokiaľ ho nemôžete dohľadať v prijatej pošte, mohla pravdepodobne nastať jedna z nasledujúcich situácií:

  1. Nevyžiadaná pošta

    Najskôr vždy skontrolujte svoj e-mail, či vám kupón nespadol medzi spam. Pri Gmail.com skontrolujte zložku Spam, pri Zoznam.sk Nevyžiadanú poštu, v prípade Centrum.sk zložku Hromadné.

    Pokiaľ tu kupón nenájdete, kontaktujte nás na info@travelking.sk. Do e-mailu napíšete variabilný symbol objednávky, následne vám kupón znovu zašleme. Kupón si taktiež môžete stiahnuť vo svojom profile.

  2. Chybný variabilný symbol

    Skontrolujte, či ste správne zadali variabilný symbol a čiastku do platobného príkazu. V prípade, že je variabilný symbol zadaný chybne, musíme platbu ručne dohľadať. Pošlite nám na info@travelking.sk e-mail, ktorý bude obsahovať správny variabilný symbol objednávky a číslo vášho účtu pre dohľadanie platby.

  3. Chybná kontaktná adresa

    Pokiaľ vám neprišli ani platobné pokyny k objednávke, môže to byť zle zadaným e-mailom. Oznámte nám túto skutočnosť na info@travelking.sk spoločne s informáciou, ktorý pobyt ste si objednávali.
  • Pobyty s možnoťou rezervácie termínu

  • U pobytov s možnosťou rezervácie termínu môžete spraviť výber termínu a jeho záväznú rezerváciu už pri nákupe.
  • Nákup kupónu bez rezervácie termínu

  • Dostupnosť vami preferovaného termínu si môžete overiť priamo na našich stránkach. Pri každej zľave sa pod platnosťou kupónu zobrazuje kalendár obsadenosti s orientačnými termínmi.
  • Ak je vami zvolený termín vyznačený oranžovo, znamená to, že je hotel v danom období plne obsadený a pobyt nie je možné rezervovať. Šedá farba znamená, že hotel ubytovanie v danom termíne vôbec neumožňuje.
  • Ak je vami zvolený termín vyznačený zelenou farbou, je možné pobyt v túto dobu zarezervovať. Termíny sa pravidelne aktualizujú, dostupnosť sa však môže meniť zo dňa na deň, predovšetkým v sezóne. Preto je vždy lepšie overiť si voľné kapacity v hoteli. To môžete urobiť sami alebo kontaktujte našu podporu, ktorá situáciu preverí za vás.
  • Pobyty s možnoťou rezervácie termínu

  • U pobytov s možnosťou rezervácie termínu môžete spraviť výber termínu a jeho záväznú rezerváciu už pri nákupe.
  • Nákup kuponu bez rezervace termínu

  • Záväznú rezerváciu je vždy možné urobiť až s číslom kupónu. Rezerváciu je potreba urobiť v dostatočnom predstihu, tak predídete napríklad situácií, kedy sa vami preferované termíny obsadia.
  1. Pobyty na Slovensku, v Česku alebo v zahraničnom ubytovaní so slovenským personálom

    V prípade ubytovacích zariadení, v ktorých sa dohovoríte po slovensky, si rezerváciu môžete zariadiť vy. Kontaktujte recepciu telefonicky či e-mailom. Pokiaľ nastanú akékoľvek komplikácie, neváhajte sa obrátiť na našu zákaznícku podporu. Pred odjazdom na pobyt si kupón vytlačte, pri príjazde je nutné predložiť ho na recepcií.

  2. Zahraničné pobyty, kde personál hovorí iba cudzím jazykom

    S nami sa jazykovej bariéry nemusíte báť. Rezerváciu radi vyriešime za vás. Zašlite nám e-mail na info@travelking.sk, ktorý bude obsahovať vaše meno, počet osôb (u detí vrátane ich veku), zvolený termín, číslo kupónu a prípadné ďalšie požiadavky. Potvrdíme vám, že rezerváciu riešime s hotelom. Akonáhle bude vyriešená, pošleme vám ju na váš e-mail. Pred odjazdom na pobyt si kupón vytlačte, pri príjazde je nutné ho predložiť na recepcií.

  3. Zmena prevedenej rezervácie

    V prípade zmeny už prevedenej rezervácie vám taktiež radi pomôžeme. Pošlite nám písomnú žiadosť na info@travelking.sk spoločne s informáciou, ktorý pobyt ste si objednávali.
  • Zvoľte platbu platobnou kartou. Je však nutné mať aktivovanú službu platby kartou online s 3D secure vo vašej banke. Súčasne musíte mať nastavený dostatočne vysoký denný/mesačný limit platieb. V prípade problémov, alebo ak si nie ste istí, či vaša karta tieto podmienky spĺňa, kontaktuje zákaznícku podporu vašej banky.
  • V prípade platby kartou obdržíte kupón do 15 minút od zaplatenia. Môžete si ho stiahnuť ihneď po dokončení platby na našich stránkach, zároveň vám ho pošleme na e-mail.
  • Pobyty s možnosťou rezervácie termínu

  • Ak si kúpite kupón s rezerváciou termínu, o vašom pobyte poskytovateľ ubytovania vie ihneď po zaplatení, takže už nemusíte nič riešiť.
  • Pred odjazdom na pobyt si kupón vytlačte, pri príjazde je nutné ho predložiť na recepcii. Každý kupón má svoj unikátny kód, na základe ktorého vám budú poskytnuté služby. Preto ho nikdy neuvádzajte nikomu okrem personálu konkrétneho ubytovacieho zariadenia.

Nákup kupónu bez rezervácie termínu

  • Čo najskôr po obdržaní kupónu kontaktujte poskytovateľa služby a zarezervujte si svoj pobyt. Poskytovateľ vám tiež zodpovie na všetky vaše otázky týkajúce sa služby.
  • S rezerváciou vám radi pomôžeme či už sa jedná o pobyt v Slovenskej republike či zahraničí, konkrétny postup pozri bod Ako si zariadim rezerváciu ubytovania.
  • Pred odjazdom na pobyt si kupón vytlačte, pri príjazde je nutné predložiť ho na recepcií. Každý kupón má svoj unikátny kód, na základe toho vám budú poskytnuté služby. Preto ho nikdy neprezrádzajte nikomu okrem personálu konkrétneho ubytovacieho zariadenia.
  • Doba platnosti kupónu je popísaná v každej akcií. Pobyt je teda možné uskutočniť kedykoľvek v priebehu platnosti vášho kupónu.
  • Kupón však môže mať obmedzenia. Typickým príkladom sú sezóny (pobyt môžete uskutočniť iba v období vami zakúpenej sezóny) alebo nástupné dni. Všetky prípadné obmedzenia nájdete ako v akcií, tak na vašom kupóne.
  • Rezerváciu je potrebné vybaviť v dostatočnom predstihu, tak predídete napríklad situácií, kedy sa vami preferované termíny obsadí.

Využite náš vernostný systém a zbierajte kredity za rôzne činnosti. Získate ich pri nákupe pobytu, vyplnenom dotazníku a podobne. Takto môžete výrazne ušetriť.

1 kredit = zľava 0,035 EUR.

  • Pre uplatnenie kreditov je nutné prihlásiť sa pod vašou e-mailovou adresou a heslom.
  • Po prihlásení si vyberte pobyt a pri najbližšej objednávke v riadku „Kredity“ ľubovoľný počet vašich kreditov. 1 kredit = zľava 0,035 EUR. Bližšie informácie o vernostnom programe nájdete tu.
  • Je možné ho obnoviť tu.

Samozrejme, zakúpený kupón je prenosný na akúkoľvek osobu. V objednávke navyše môžete zvoliť možnosť „Darčekový kupón“, ktorý vám zašleme poštou. Darčekový kupón vytlačíme, zalaminujeme, vložíme do krásnej obálky z ručne vyrobeného papieru a ako správny darček ho previažeme ozdobnou stuhou.

Áno, na Vašu žiadosť môžeme vystaviť doklad pre zamestnávateľa s pokynmi k úhrade.

Daňový doklad je potrebné žiadať u poskytovateľa služby (konkrétny hotel / penzión) prípadne sa so žiadosťou môžete obrátiť na naše finančné oddelenie na e-mail finance@travelking.cz. Radi Vám zodpovieme všetky otázky týkajúce sa faktúr.

Travelking je len v úlohe sprostredkovateľa, preto Vám nemôže vystaviť daňový doklad. Povinnosť vystaviť daňový doklad je na poskytovateľovi služieb.

Špecialisti zákazníckej podpory

CindyZákaznícka podpora - Seniorinfo@travelking.sk
TomášReklamačné oddelenieinfo@travelking.sk
ZuzanaZákaznícka podpora - Seniorinfo@travelking.sk

Portál Travelking prevádzkuje spoločnosť:

TPF group s.r.o.
Dvořákova 44/14, Brno 602 00, Česká republika
IČO: 02642328 | DIČ: CZ02642328

Zabudli ste heslo?

Získajte nové!

Môžete sa prihlásiť aj pomocou sociálnej siete:

Registráciou prostredníctvom Facebooku či Google súhlasím s Obchodnými podmienkami a potvrdzujem, že som sa zoznámil/a so Zásadami ochrany osobných údajov.

Chcem sa registrovať

Alebo sa zaregistrujte pomocou sociálnych sietí:

Registráciou prostredníctvom Facebooku či Google súhlasím s Obchodnými podmienkami a potvrdzujem, že som sa zoznámil/a so Zásadami ochrany osobných údajov.

Zabudli ste heslo?

Nevadí! Stačí zadať váš e-mail a my vám pošleme odkaz, kde si vytvoríte nové.

Tento e-mail u nás není zaregistrovánVytvořit účet